Ny Kunstbane

Onsdag den 28. August blev en historisk dag i Svogerslev Boldklub.

Det var nemlig dagen hvor det første spadestik blev taget til etableringen af den kunststofbane, som vi alle har ventet på i så mange år.

Efter mere end 10 års dialog med med Roskilde Kommune, så var glæden naturligvis ekstra stor for hele ledelsen i klubben, da den første gravko gik i jorden.

Tidsplanen for hele byggeriet og etableringen af kunststofbanen løber frem til december og hvis ellers vejret tillader , så forventer vi at kan tage den nye banen i brug i slutningen af december eller straks i det nye år.

Klubben vil løbende sørge for at holde jer alle informeret omkring byggeriet og vi håber naturligvis i vil bære over med det byggerod som ikke helt kan undgås.

Det bliver et helt nyt kapitel i klubbens historie, når vi fremadrettet kan spille fodbold på Engen hele året rundt!

Seriøs Fodbold for sjovt!

Se billeder fra byggeriet her: Fotoalbum